sobota, 13 lipca 2013

Obuwie

                                                                       Witajcie!
                                                Dzisiaj kolejny wpis. A o czym?
                                                                    O obuwiu!!
Zacznę chyba od obuwia bardzo modnego tej zimy. A dokładnie chodzi mi o buty Emu.






Chyba większość z was widziała takie buty u koleżanki, nauczycielki, przechodnia czy nawet w sklepie.
Może i one nie są najgorsze, ale na srogą zimę nie są najlepsze.

                                               Moje zdanie na temat tych butów.
 Nie za bardzo mi się one podobają. Sądzę, że mogą szybko przemoknąć. Myślałam, żeby kupić sobie takie buty, ale nie zabardzo mi się podobają. Sądzę, że są one bez nadziejne. Odrazu, żeby nie było, bo nie mam nic do ludzi, którzy noszą takie buty. 
                                                          
                                                                 A jakimi szpilkami?
 To już zależy od was. Na moją pocztę, beti0222@wp.pl wysyłacie mi zdjęcia waszych, albo cudzych szpilek. A ja nie zapomne dodać od kogo są i co o nich myślę.
 Jeżeli mi nie przyślecie zdjęć, nie dodam tego wpisu. Chciałam, żebyście i wy mieli wpływ na to co dodaje do bloga. 
                                        Do zobaczenia w kolejnym wpisie.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz