piątek, 19 lipca 2013

Nasz wypad :)

               Hej Wam!
Parę dni temu byłam z moimi przyjaciółkami na 
takim jakby spacerku.
No i jak na kobiety przystało,
malowałyśmy się. 
W tym wpisie pokażę wam wyniki tego wypadu
                                                             


 Moja przyjaciółka w makijażu wykonanym przeze mnie

Ja z moją przyjaciółką ,,Azmarią". akie to sweet

 A oto przyrządy, których używałyśmy.



 Puder Soft Compact Powder(przyjaciółki)
Transparentyn
Kupiony bodajże w Rosmanie



 Płyn do demakijażu -uniwersalny- ziaja- Rosman- przyjaciółki



Tusz do rzęs. - firma Mariza:)

Dostałam w prezencie na urodziny :)












Kredka do oczu- błyszcząca.- Rosman- przjaciółki



Kolorowe cienie do powiek
Mariza



Błyszczyk do ust
Mariza  --------->>>


          Mascara do rzęś
Pump Up 
Przyjaciółki
<-----
            
                                                 Eyeliner   Rosman
Przyjaciółki                           
Dziękuję Azmarii za zgodę na udostępnienie swoich zdjęć oraz za trzymanie produktów.
Do zobaczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz