sobota, 13 lipca 2013

Na dobry początek.

                                                                      Witajcie!!!
                                    Jestem Beata i chcę prowadzić tutaj bloga o modzie.
                                        Wiem, miałam inną nazwę i temat bloga.
                                           Ale postanowiłam go nieco zniemnić.
                                                     Dlaczego? Oto powody:
 1. Moja przyjaciółka, Azmaria, powiedziała : ,, Chciałabym zobaczyć, jak prowadziłabyś takiego bloga o modzie. "
2. Własna chęć sprawdzenia swoich wiadomości na temat mody.
3. Sprawdzenie także, który mój blog będzie miał więcej odwiedzin i komentarzy.
                                                          
     Do zobaczenia w kolejnych wpisach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz